پروژه رشته میکانیک تحت عنوان گیربکس صنعتی. doc

پروژه رشته میکانیک تحت عنوان گیربکس صنعتی. doc

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 140 صفحه

 

مقدمه:

گیربکسهای اتوماتیک

در سال 1938 کرایسلر کلاچ هیدرولیکی را تولید نمود که با وجود آن در حالی که جعبه دنده می توانست در وضعیت درگیری باشد موتور با دور آرام به کار خود ادامه می داد . و با این طرح گام موفقیت آمیزی در ابداع جعبه دنده های نیمه اتوماتیک برداشته شد و بدین لحاظ کرایسلر مشهور گردید .

 

جعبه دنده های نیمه اتوماتیکی که طراحی گردید به نام های مختلف در تجارت شناخته شد مانند: و در طراحی های بعد به جای کلاچ هیدرولیکی مبدل گشتاور هیدرولیکی جایگزین شد و به نام های کرایسلر تورک – درایو و پلی موث هیدرایو نامیده شد.مشاهده می شود که در آن ها به منظور تعویض دنده ها هنوز از یک کلاچ پایی استفاده شده است .

 

فهرست مطالب:

مقدمه

تاریخچه گیربکس های صنعتی

گیربکسهای اتوماتیک

سیستم کنترل دستی

سیستم کنترل دریچه گاز

سیستم کنترل گاورنر

سیستم کنترل هیدرولیکی

قسمت اول

آشنایی با اجزاء تشکیل دهنده ی

گیربکس های صنعتی

فصل اول

یاتاقان های غلتشی

1-انتخاب یاتاقان ها

2-معرفی یاتاقان ها

3-انواع یاتاقان های غلتشی

3-1ـ یاتاقان های شیار عمیق: Deep groove ball bearing

 3-2ـ یاتاقان ها با تماس زاویه ای یا مایل: Angular contact ball bearings

3-3ـ یاتاقان های خود تنظیم: Self-aligning ball bearings

3-4-یاتاقان های غلتک استوانه ای: Cylindrical roller bearings

3-5ـ یاتاقان های سوزنی: Needle roller thrust bearings

3-6ـ یاتاقان های غلتک مخروطی: Taper roller bearings

3-7-غلتک کروی (بشکه ای): Spherical roller thrust bearings

3-8- یاتاقان ها کف گرد :Thrust ball bearings

4-تلرانس

Minimum load-5 کمترین بار

6-تعیین بار معادلیاتاقان

7-عمر یاتاقان ها

فصل دوم

چرخ دنده ها

1-چرخ دنده

2-انواع چرخ دنده

3-اصطلاحات فنی مربوط به چرخ دنده ها

4-سیستم دندانه ای چرخ دنده

5-اثر مزدوج

6-ویژگی های منحنی پوش دایره

7-مبنای تئوری چرخ دنده ها

8-نسبت درگیری

9-تداخل

10-روشهای شکل دهی دندانه‌های چرخ دنده

10-1-فرز کاری

10-2-صفحه تراشی

10-3-تراش با فرز حلزونی

10-4-پرداخت کاری

11-چرخ دنده‌هایی مخروطی راست دندانه

12-چرخ دنده‌های مارپیچ موازی

13-چرخ دنده‌های حلزونی

14-مجموعه‌ای از چرخ دنده‌ها

15-تحلیل نیروهای وارد به چرخ دنده‌های ساده

16-تحلیل نیروهای وارد بر چرخ دنده‌های مخروطی

17-تحلیل نیروهای وارد به چرخ دنده‌های مارپیچ

18-تحلیل نیروهای وارد به چرخ دنده‌های حلزونی

19-نسبت چرخ دنده‌ها و تعداد دندانه‌ها

فصل سومسایر اجزا

قسمت دوم

آشنایی با انواع گیربکس های

صنعتی

1-گیربکس های صنعتی

2-دورهای n2, n1

3-توان HP1 و WK1

4-گشتاور خروجی M2

5-ضریب کار S.F

6-نسبت تبدیل

7-راندمان گیربکس

8-انتخاب گیربکس ها

9-نحوه انتخاب موتور گیربکس ها

10-بارهای شعاعی و پیشران

11-موقعیت نصب

12-روغنکاری

13-هنگام نصب گیربکس، به نکات زیر توجه نمائید:

فصل چهارم

VF GEARBOX

-1گیربکس های VF

2-راهنمای انتخاب گیربکسهای حلزونی

3-برگشت ناپذیری استاتیکی:

4-برگشت ناپذیری دنیامیکی

7-محاسبه بار شعاعی روی محورهای ورودی و خروجی(بر حسبdaN)

فصل پنجم

RVF GEARBOX

1-گیربکس های RVF

2-مشخصات

3-جهت چرخش

4-روغنکاری

5-موقعیت نصب

6-مشخصات گیربکس های حلزونی سری MRVF

7-مشخصات گیربکس های حلزونی RVF

8-محاسبه بار شعاعی روی محورهای ورودی و خروجی (بر حسب daN)

فصل ششم

1-گیربکس های VF/VF

2-مشخصات

3-جهت چرخش

4-روغنکاری

5-موقعیت نصب

6-مشخصات موتور گیربکس های تقلیل دور دوتایی با نسبت های بالاتر( حلزون/ حلزون) سری MVF/VF

7-مشخصات گیربکس های تقلیل دور دوتایی با نسبت های بالاتر( حلزون/ حلزون) سری VF/VF

8-حداکثر بارهای شعاعی مجاز روی محورهای ورودی و خروجی

 فصل هفتم RAN GEARBOX

1-گیربکس هایRAN

2-مشخصات

3-طراحی

4-روغنکاری

5-مشخصات گیربکس های سری RVN ,MRAN با زاویه ◦90

6-مشخصات گیربکس های سری RVN با زاویه ◦90

7-محاسبه بار شعاعی روی محورها ورودی و خروجی (بر حسب daN)

25/1- پولی تسمه 7

فصل هشتم

1-گیربکس های RAP

2-مشخصات

3-موقعیت نصب

4-جهت چرخش

5-روغنکاری

6-مشخصات گیربکس های سری MRAP

فصل نهم

1-گیربکس های RAO

قسمت سوم

 طراحی اجزای گیربکس های صنعتی

2-طراحی چرخ دنده های گیربکس صنعتی

3-طراحی شفت های گیربکس صنعتی

4-طراحی یاتاقان های گیربکس صنعتی

6-روغنکاری

منابع و مؤاخذ

 

فهرست اشکال:

شکل1-1

شکل1-2

شکل1-3

شکل1-4

شکل1-5

شکل1-6

شکل1-7

شکل1-8

شکل1-9

شکل1-10

شکل1-11

شکل1-12

شکل1-13

شکل1-14

شکل1-15

(شکل 1-1)

(شکل2-11)

(شکل5-2)

(شکل5-3)

( شکل6-1)

(شکل 1-5)

(شکل4-1)

(شکل4-2)

(شکل6-2)

(شکل6-3)

(شکل7-1)

(شکل7-2)

(شکل7-3)

(شکل7-4)

(شکل8-1)

(شکل8-2)

(شکل8-3)

(شکل8-4)

(شکل9-1)

 

فهرست جداول:

(جدول4-2)

(جدول4-3)

(جدول4-5)

(جدول5-1)

(جدول5-2)

(جدول5-3)

(جدول5-4)

(جدول4-1)

(جدول4-4)

(جدول6-1)

(جدول6-2)

(جدول6-3)

(جدول7-1)

(جدول7-2)

(جدول7-3)

(جدول7-4)

(جدول7-5)

(جدول8-1)

(جدول8-2)

(جدول8-3)

 

منابع و مأخذ:

1-طراحی اجزاء ماشین-جوزف شیگلی،چارلز میشکه

2-دینامیک ماشین و مکانیزمها-هامیلتون اچ .مابی

3-کتابچه راهنمای یاتاقانها-شرکت تولید یاتاقان SKF

4-کتابچه راهنمای گیربکسهای صنعتی-شرکت تولید گیربکسهای صنعتی رهنما

5-هند بوکهای چرخ دنده-

و سایتهای مرتبط اینترنتی



خرید و دانلود پروژه رشته میکانیک تحت عنوان گیربکس صنعتی. doc


طرح درس روزانه ریاضی پایه نهم

طرح درس روزانه ریاضی پایه نهم

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات :2

قسمتی از متن :

مشخصات کلی

نام درس: ریاضی    موضوع درس: زیر مجموعه ها  مدت جلسه: 75 دقیقه       نام مدرسه:          استان:

مقطع تحصیلی: متوسطه اول     کلاس:  نهم    تعداد دانش آموزان: 30 نفر            نام دبیر:         تاریخ:  9/7/1396

هدف های کلی درسی و رفتاری

دانش آموزان در پایان این درس :با زیر مجموعه آشنا شوند.با علامت زیر مجموعه هست و زیر مجموعه نیست آشنا شوند.بتوانند به درستی همه زیر مجموعه های یک مجموعه چند عضوی را بنویسید.نمایش مجموعه ها( نمودار ون) را یاد بگیرند.

 

 

 



خرید و دانلود طرح درس روزانه ریاضی پایه نهم


دانلود پاورپوینت فرهنگ سازمانی

دانلود پاورپوینت فرهنگ سازمانی

فرهنگ چیست؟

کلیه کوششهایی که اعضاء یک جامعه برای انطباق خود با هنجارهای محیط اعم از طبیعی یا اجتماعی می کنند.   

ساموئل کنیگ

الگویی از پیش فرضهای اساسی که گروهی ویژه در راه دستیابی به یکپارچگی و انسجام ، آفرینش و کشف پدیده ها ایجاد کرده اند .

ترکیب همه چیزهایی که مردم برایشان بالاترین ارزشها را قائلند .

مجموعه ای از دانسته ها و آموخته ها ، اعم از مکتسبات علمی و اوهام و خرافات و سنتها و قواعد و رسوم و مانند آنها.

در اصطلاح علماء جامعه شناسی و مردم شناسی ؛ به محیط خودساخته بشر اطلاق می شود که از مجموعه علم و دانش و معتقدات مذهبی ، سنن دیرینه ، عادات و رسـوم ، هنر و قانون معمول در یک جامعه تشکیل شده و حاکم بر اعمال و رفتار افراد آن جامعه می باشد .

در نهایت :

مجموعه ای از رفتارهای آموختنی ، باورها ، عادات و سنن که مشترک میان گروهی از افراد است و به گونه ای متوالی توسط دیگران که به آن جامعه وارد می شوند آموخته و به کار گرفته می شوند.

ویــــژگیهای فـــــــرهنگ

فرهنگ آموختنی استفرهنگ آموخته می‌شودفرهنگ اجتماعی استفرهنگ پدیده‌ای ذهنی و تصوری استفرهنگ خشنودی‌بخش استفرهنگ سازگاری می‌یابدفرهنگ یگانه ‌ساز استتعریف سازمانسازمان همیشه از افراد تشکیل می‌شود.این افراد به طریقی با یکدیگر ارتباط دارند و بین آن‌ها روابط متقابل برقرار است.این روابط متقابل را می‌توان نظام بخشید.کلیه افراد در سازمان دارای هدف‌های مشخصی هستند و بعضی از این هدف‌ها در عملکرد آن‌ها اثر می‌گذارند. هر فرد انتظار دارد که از طریق همکاری در سازمان به هدف‌های شخصی خود نیز نایل شود.این روابط متقابل همچنین نیل به هدف‌های مشترک سازمان را میسر می‌کنند و اعضای سازمان‌ها برای دست‌یافتن به هدف‌های فردی، حصول هدف‌های مشترک سازمانی را دنبال می‌کنند. با توجه به تعریف فوق، سازمان چیزی جز روابط متقابل بین افراد نیست و ساختار سازمانی این روابط متقابل را که شامل تعیین نقش‌ها، روابط بین افراد، فعالیت‌ها، سلسله‌مراتب هدف‌ها و سایر ویژگی‌های سازمان است، منعکس می‌نماید.تعریف فرهنگ سازمانیکلی است که از مجموع اجزای آن بیش‌تر است.تاریخچه سازمان را منعکس می‌کند.به مطالعه انسان‌شناسی مانند رسوم و نهادها مربوط می‌شود.توسط گروهی از افراد که یک سازمان را تشکیل داده‌اند شکل گرفته است.حرکت آن کند و سخت است.تغییر آن به سختی صورت می‌گیرد.ویژگی‌های فرهنگ سازمانیخلاقیت فردیریسک‌پذیریرهبرییک‌پارچگیحمایت مدیریتکنترلهویتسیستم پاداشسازش با پدیده تعارضالگوی ارتباطیشامل 20 اسلاید powerpoint

خرید و دانلود دانلود پاورپوینت فرهنگ سازمانی


پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روش های مطالعه و یادگیری در 79 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روش های مطالعه و یادگیری در 79 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

روش‌های مطالعه یا مهارت‌های مطالعه مجموعه‌ای از مهارت‌هایی هستند که در راستای آموختن و فراگرفتن به‌کار گرفته می‌شوند. این روش‌ها بسته به هدف یادگیری با یکدیگر متفاوت بوده و برای موفقیت در مدرسه و کسب نمرات عالی ضروری و حیاتی هستند. در تمام مراحل زندگی فرد می‌توانند مفید باشند. رسپیشس رومبزیا در کتاب خود به نام «آشنایی با روش‌های یادگیری و مهارت‌های مؤثر یادگیری» در سال ۲۰۱۳ اظهار می‌کند که، بسیاری از دانش آموزان به دلیل اینکه فاقد مهارت‌های مطالعه یا روش‌های آزمون هستند، در امتحانات خود مردود می‌شوند.

مهارت‌های مطالعه عبارتند از مجموعه‌ای از مهارت‌های مطالعه که در سازماندهی و به دست آوردن اطلاعات جدید، حفظ اطلاعات، یا برپایی آزمون نقش دارند. این روش‌ها عبارتند از یادیارها و نکته برداری که در به خاطر سپردن لیستی از اطلاعات، خواندن مؤثر و تمرکز کردن کمک می‌کنند.

درحالی که مهارتهای مطالعه اغلب به عهدهٔ خود دانش آموزان و پشتیبان‌های آن‌ها گذاشته می‌شوند، این مهارت‌ها، اخیراً به طور فزاینده‌ای در دبیرستان و دانشگاه تدریس می‌گردند. کتاب‌ها و وب سایت‌های بسیاری در این مورد، موجود می‌باشند، آثاری در مورد روش‌های خاص، مثل کتاب‌های نقشه ذهنی تونی بوزان که راهنمایی‌های کلی در مورد مطالعه موفق ارائه می‌دهد تا راهنمایی‌های کلی مطالعه موفق مثل آثار استلا کوترل و آشنایی با روش‌های یادگیری و مهارت‌های مؤثر یادگیری نوشته رسپیشس رومبزیا.

در سطح وسیع تر، هر مهارتی که توانایی فرد را در مطالعه و قبولی در امتحانات افزایش می‌دهد می‌تواند مهارت مطالعه نامیده شود، این موارد می‌توانند شامل مدیریت زمان و روش‌های انگیزشی باشند.

مهارت‌های مطالعه روش‌های جداگانه‌ای هستند که معمولاً در زمان کوتاه و در تمام یا بیشتر زمینه‌های مطالعه می‌توانند آموخته شوند؛ بنابراین باید آنها را از روش‌های خاصی که به یک زمینه خاص از مطالعه مربوط هستند، مثل موسیقی یا تکنولوژی، و توانایی‌های ذاتی دانش آموزان، مثل جنبه‌های هوشی یا سبک‌های یادگیری، تمیز داد.

پیشینه تاریخی

اصطلاح مهارت‌های مطالعه به طور کلی برای روش‌های یادگیری، مهارت‌های مطالعه برای دوره‌ای خاص، استفاده می‌شود. بسیاری از کارهای نظری از جمله تعداد زیادی از کتاب‌ها و وب سایت‌های محبوب، در این زمینه وجود دارند. کتابچه‌های راهنمای جیبی برای دانش آموزان از سال ۱۹۴۰ منتشر شده‌اند.

در سال‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰، مدرسان دانشگاه در رشته‌های روانشناسی و آموزش و پرورش برای نوشتن کتابچه‌های راهنما، روی دانش آموزان خود، پژوهش، تحقیقات نظری و آزمایش انجام می‌دادند. ماروین کوهن در سال ۱۹۷۹، بر اساس تجربه‌های شخصی خود به عنوان محقق و رئیس دانشگاه کلینیک خواندن که نوجوانان و بزرگسالان جوان را سرپرستی می‌کرد، توصیه‌هایی را برای والدین، در کتاب خود به نام کمک به دانش آموزان نوجوان شما، آورده است. در ۱۹۸۶، زمانی کتاب راهنمایی‌های اساسی گرفتن آزمون برای کودکان دکتر گری گروبر برای اولین بار منتشر شد که نویسنده ۲۲ کتاب در مورد گرفتن آزمون‌های استاندارد نوشته بود. این کتاب‌ها در دو جلد، یکی برای سطح‌های بالاتر از ابتدایی و دیگری برای دوره متوسطه، راهنمایی‌ها و روش‌هایی برای گرفتن آزمون و تکالیف مدرسه داشتند.

 

فهرست مطالب:

یادگیری

سبک یادگیری

انواع سبک های یادگیری

سبک واگرا

سبک جذب کننده

سبک همگرا

انطباق یابنده

سبک یادگیری دیداری

سبک یادگیری شنیداری

سبک یادگیری جنبشی- بساوایی

چهار مزیت شیوه صحیح مطالعه

روش های کارساز در مطالعه

تمرکز حواس

یادداشت عوامل حواس پرتی

زمان استراحت

جایزه و پاداش

تعیین سطح انرژی خود

مطالعه به محض نشستن

اولویت بالاتر، مانع تمرکز

روش های بهسازی مهارت گوش دادن

پیش از خواندن کتاب را باز خوانی کنید

روش نشانه گذاری کتاب

راهکارهای کمکی برای یافتن جزئیات

شیوه های یاداشت برداری

راهنمایی های عرضه شده در کتاب

شرکت در جلسه رفع اشکال

انواع روش های مطالعه

فنون مربوط به روش دقیق خوانی

سازمان دادن مطالب

علامت گذاری و حاشیه نویسی

کنترل سوالات

طبقه بندی سوالات

و...



خرید و دانلود پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روش های مطالعه و یادگیری در 79 اسلاید


پاورپونت خلاصه کارگاه برنامه ریزی شهری دکتر شیعه

پاورپونت خلاصه کارگاه برنامه ریزی شهری  دکتر شیعه

 

پاورپونت خلاصه کارگاه برنامه ریزی شهری  دکتر شیعه

166 اسلاید پاورپونت بصورت ppt قابل کپی و ویرایش (8 فصل)

طرح درس:

.1 طرح نکات اساسی برای انجام کار، کارگاهی ..2 آموزش جنبه های برنامه ریزی شهری .3 تعریف مفاهیم کالبدی، اجتماعی، اقتصادی و طبیعی در شهرسازی و مسائل مقدماتی و اساسی آن ..4 بررسی مسائل، مشکلات و روش مطالعه شهرهای ایران با تاکید بر برنامه ریزی شهری..5 طرح نحوه تکوین و شکل پذیری شهر های ایران و اهمیت توجه به توان های محیطی در برنامه ریزی شهری.

 

 



خرید و دانلود پاورپونت خلاصه کارگاه برنامه ریزی شهری  دکتر شیعه