تحقیق مدیریت اجراء کار

تحقیق مدیریت اجراء کار

 

تحقیق فرمت فایل word تعداد صفحات 21

 

 مدیریت اجراء کار

 

 

 

دراین تحقیق موارد زیر برسی مشوند :

 

 

 

اجراءارتباطاتمهارت‌آموزی

   .   اجراء

    بسیارى از دورکارى‌ها به‌صورت موردى یا تلویحى انجام مى‌گیرد مثل زمانى که افرادى در خارج از اداره براى یک گزارش کار مى‌کنند، یا شرکت‌هائى که به بعضى از کارکنان اجازه مى‌دهند با اختیار و هزینهٔ خود، در خانه کار کنند. با این وجود، سازمان‌هاى بزرگى که با برنامه‌ریزى به دورکارى مى‌پردازند، رویکردى رسمى را در پیش مى‌گیرند که شامل یک امکان‌سنجی، یک طرح هادى و نیز نظارت و ارزیابى طرح هادى است. مراحل اولیه مشتمل بر شناسائى مشاغل مناسب براى دورکارى و انتخاب کارکنان طرح هادى مى‌باشد.

تحلیل این که آیا شغلى براى دورکارى مناسب است یا خیر مستلزم توجه به عملکردى است که شغل دارد: این که آیا کار با تلفن، به‌طور حضورى یا از طریق را

      ارتباطات:

      مدیریت کسب و کار:

هدایت و راهبری کسب و کار:

   ▪  راهنمائی گرفتن(Mentoring):

   ▪  شبکه ارتباطی:

   ▪  میزگرد:

   ▪  داشتن اطلاعات به روز:

تصمیم گیری:

   .  آیا تصمیم گیرنده خوبی هستید؟

مراحل تصمیم گیری نافذ:اشتباهات متداول در تصمیم گیری:

خرید و دانلود تحقیق مدیریت اجراء کار


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.