فرمت :word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 29
فهرست مطالب
مقدمه
بیان مسأله
اهداف گزارش
ارزیابی از وضع موجود
گرد آوری اطلاعات
الف) شاخص های کیفی وضع موجود
ب) شاخص های کمّی وضع موجود
موانع موجود در یادگیری املا.
بررسی علل غلط نویسی دانش آموزان
جمع آوری داده ها
ب)نظرسنجی از دانش آموزان
ج) مشاهده
تجزیه و تحلیل داده ها
پیشینه
الف) مبانی نظری:
ب) پیشینه ی عملی:
ارایه ی راه حل های پیشنهادی
الف ـ روشهای تقویت حافظه ی دیداری
ب ـ روشهای ابتکاری در جهت تقویت حافظه ی دیداری
ج ـ روشهای تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان ضعیف در املا
انتخاب راه حل ها
ارزیابی و اعتبار بخشی به راه حل ها
ارزیابی بعد از اجرای راه حل ها
الف) شاخص های کیفی وضع مطلوب
مقایشه با شاخص
نقاط ضعف
نقاط قوت
نتیجه گیری
پیشنهاد و راهکارها
فهرست منابع