دانلود تحقیق در مورد بازاریابی

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 13

 

 

 

 

واژه بازار در طول سالیان طولانى معانى مختلفى داشته است. بازار به معناى اولیه خود، مکان فیزیکى خاصى است که در آن خریداران و فروشندگان براى مبادله کالا و خدمات به دور هم جمع مى‌شوند. از نظر یک اقتصاددان، یک بازار، شامل تمام خریداران و فروشندگانى است که در حال دادوستد کالاها یا خدمات خاصى هستند. از نظر یک بازاریاب بازار مجموعه تمام خریداران بالقوه و واقعى است که براى یک کالا وجود دارد. بازار، مجموعه‌اى از خریداران و صنعت، مجموعه‌اى از فروشندگان است.



خرید و دانلود دانلود تحقیق در مورد بازاریابی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.