تحقیق علم بازاریابی در مورد ماده معدنی تالک

تحقیق علم بازاریابی در مورد ماده معدنی تالک

 

تحقیق فرمت فایل word تعداد صفحات 6

 

 علم بازاریابی در مورد ماده معدنی تالک

 

 

 

دراین تحقیق موارد زیر برسی مشوند :

 

 

 

در مورد بازاریابی باید بگویم که این فعالیت واقعاً یک علم محسوب می شود علت اصلی آن هم این است که پروانة بهره برداری گرفتن و استخراج و طراحی و … در معدن یک طرف و بازاریابی هم یک طرف، زیرا حیات کاری یک معدن تا زمانی است که بازار آن نیز وجود داشته باشد.

در این علم نیز باید با اطلاعات معتبر و به روز حرکت کرد تا مشکلی بوجود نیاید یکی از مواردی که باید دامش آموختگان این رشته توجه داشته باشند این است که در بازاریابی باید براساس آنالیزهای میانگین واقعی بازار مصرف پیدا کرد به عنوان مثال یک رگه را که تغییرات آن زیاد نیست (از نظر شیمیایی) در نظر می گیریم. برای فروش این رگه باید از جاهای مختلف این رگه نمونه برداری کرد. فرضاً 100 کیلوگرم سپس این مقدار را پودر کرد و مخلوط کرد و در نهایت 4 کیلوگرم به عنوان نمونه متوسط برداشت و این نمونه را برای X - R - F فرستاد. هر چقدر این کار با خطای کمتری صورت گیرد.

برآورد هزینه های عملیاتی اجرای طرح

هزینه های عملیاتی شامل :

1-1- هزینه تاسیسات و ساختمان

2-1- هزینه تأمین ماشین

3-1 راهسازی

2- هزینه های جاری معدن

1-2- هزینه های پرسنلی

جمع هزینه های پرسنلی سالیانه :

2-2- هزینه ابزار و لوازم و مواد مصرفی سالیانه

3-2- هزینه سوخت ماشین آلات متفرقه در معدن

    4-2- هزینه تعمیر و نگهداری ماشین آلات و

تأسیسات

  5-2 هزینه کرایه بلدوزر

6-2- هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده

جمع کل هزینه های جاری سالیانه          

سرمایه در گردش

حقوقی دولتی

پرداختی سالانه

برآورد قیمت تمام شده هر تن تالک استخراجی در پای

معدن

قیمت فروش

سود خالص سالیالنه :                                  

نتیجه گیری

 



خرید و دانلود تحقیق علم بازاریابی در مورد ماده معدنی تالک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.