فرمت :word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 55
چگونگی همگام شدن با جهانی شدن آموزش
شیمی در عصر ارتباطات و اطلاعات
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
موانع ومشکلات تدریس شیمی
اهداف گزارش تخصصی :
هدف اختصاصی :
اهداف جزئی :
مقایسه با شاخص :
ارزیابی از وضع موجود
گردآوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول
اجرای راه حل، مرحله اول
سطح دانش:
سطح درک و فهم
سطح کاربرد
ارزیابی از وضعیت بعد از اجرای راه حل، مرحله اول
جدول:1 فراوانی بر حسب نمرات کسب شده از صفر تا سه
جدول:2 فراوانی بر حسب نمرات کسب شده از صفر تا یک برای سطوح مختلف
نمودار:1 فراوانی بر حسب نمرات کسب شده از صفر تا یک برای سطوح مختلف
تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول
ارزیابی از وضعیت و جمع آوری اطلاعات ، مرحله دوم
بعضی از یافته های این مرحله عبارتند از:
پیشینه تحقیقات
مفهوم نوآوری در آموزش
ویژگی های نوآوری در آموزش
نوآوری و تحول در کلاس درس
استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس
استفاده از CD های آموزشی در تدریس
استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس
استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس
استفاده از روش فعال یاددهی - یادگیری مبتنی بر ICT
اجرای راه حل ، مرحله دوم
ارزیابی از وضعیت بعد از اجرای راه حل، مرحله دوم
جدول:4 فراوانی بر حسب نمرات کسب شده از صفر تا یک برای سطوح مختلف
نمودار:2 فراوانی بر حسب نمرات کسب شده از صفر تا یک برای سطوح مختلف
جدول:5 مقایسه پیشرفت تحصیلی در هریک از سطح هاو میانگین کلاس
نمودار:3 مقایسه پیشرفت تحصیلی در هریک از سطح هاو میانگین کلاس
تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله دوم
ارزیابی از وضعیت، مرحله سوم
اجرای راه حل، مرحله سوم
ارزیابی از وضعیت بعد اجرای راه حل و تجزیه و تحلیل، مرحله سوم
ارزیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن
نتایج حاصل از اقدام
نقاط قوت اجرای طرح
نقاط ضعف انجام طرح
نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع مورد استفاده: