اقدام پژوهی با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی دانش آموزم را درمان کنم

اقدام پژوهی با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی دانش آموزم را درمان کنم

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات :28

قسمتی از متن :

فهرست مطالب

چکیده4

مقدمه5

انواع اشتباهات دیکته نویسی :6

اقدامات لازم برای ترمیم و درمان نارسا نویسی :7

درمان وارونه نویسی و قرینه نویسی10

اهمیت و ضرورت بیان مسأله11

وضعیت مطلوب13

توصیف وضعیت موجود14

گردآوری اطلاعات و شواهد (1)15

تجزیه و تحلیل داده‌ها19

انتخاب راه حل جدید به صورت موقت21

راه حل پیشنهادی ( رد یا قبول )22

گردآوری شواهد (2)25

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن26

پیشنهادات27

منابع و مأخذ28

 

چکیده

در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانش‌آموزی به نام مینا که در پایه اول مشغول به تحصیل است ، می باشد.  با بررسی علل و علائم ضعف دیکته‌نویسی در دانش‌آموز متوجه شدم مشکل دانش‌آموز ناشی از حساسیت بیش فعالی و عدم تمرکز حواس و دیر آموزی و بی‌دقتی او می‌باشد. راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه کردم که با اجرای این راه کارها تأثیر زیادی در بهبود دیکته دانش‌آموز مشاهده نمودم  ومتوجه شدم که کارهای انجام گرفته توانسته است تا حدود زیادی ازتکرار اشتباهات مکرر وی دردیکته  و سایر درسها جلو گیری داشته باشد به طوری که : خود دانش‌آموز، خانواده، معلم و همکاران در مدرسه از بهبود مشکل دیکته نویسی دانش‌آموز ابراز خرسندی نمودند .

 

 



خرید و دانلود اقدام پژوهی با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی دانش آموزم را درمان کنم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.