دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران

دانلود پاورپوینت  بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران

فرهنگ فروش

مجموعه ای از آداب ، عادات ،هنجارها ،ارزشها و گرایشها:

ادبیات وزبان و بیان کسب وکار وبازاریابی الکترونیک ونوین اخلاقیات و ارزشهای تازهفرآیند فروش حضوری

1-مشتری یابی (سوژه یابی)

PROSPECTING & QUALIFYING

یعنی شناسائی مشتریان بالقوه و واجد شرایط از طریق یافتن سرنخ فروش از هر جا و هر کس و هر وقت.

2-آمادگی یا مرحله شناسائی قبل از مراجعه کردن

PREAPROACH

یعنی شناسائی نوع نیاز و خریدار (ویژگیها، معیار و رفتار)

3-مراجعه و ملاقات با مشتری

APPROACH

یعنی ایجاد زمینه ارتباطی و آغازی خوب با رفتار و ظاهری مناسب و آراسته و اظهاراتی گرم و خوب و ارزش زا همراه با سوالاتی کلیدی برای شناخت بهتر نیاز مشتری و نمایش نمونه کالا برای جذب و جلب نظر او.

4-معرفی و نمایش

PRESENTATION DEMONSTRATION

معرفی و تشریح محصول، منافع و مزایای آن با در نظر داشتن مدل AIDA.

فنون فروش

فنون ومهارتهای ارتباطی TOTAL ,LOCATE,AIDASفنون ومهارتهای تحقیقاتی ( بینش مشتری وبازار)فنون ومهارتهای تبلیغاتی (تأثیر برای تغییر )فنون ومهارتهای مبادلهرویکرد فروشرویکرد رقابتی،مشتری مداریرویکرد بازارگرائی ، بازاریابی معکوسرویکرد علمی وسیستمیراهکارهای فروشرفتار شناسی بازاردلایل خرید مشتریان دلایل عدم خرید مشتریانمعیارها ورفتارهای جدید خریدراهکارهای فروش فروش بیشتر به مشتریان فعلیجذب وجلب مشتریان رقیبجذب مشتریان بالقوه بازگرداندن مشتریان ناراضی شاکی وخاموشایجاد خوشنامی برای محصول ووفاداری مشتریانویژگیهای اصلی یک فروشنده حرفه ای

1-Image «تصویر و تصور»

پوشش، لبخند، ژست، شخصیت، سبک، مهربانی

2-Attitude «نگرش»

مشتری مداری

3-Knowledge «معلومات»

اطلاعات و دانش عمیق و دقیق در مورد محصول، شرکت، صنعت، محیط

وظایف فروشنده:

1-مشتری یابی:

فروشنده باید بطور همیشگی در جستجوی مشتری و یافتن آنها باشد.

2-ارتباط با دیگران:

«مبلغ» ارتباط با مشتریان  و مبادله اطلاعات با مشتریان و خریداران فعلی و بالقوه در مورد   محصولات و خدمات شرکت.

شامل 91 اسلاید powerpoint



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت  بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.