تحقیق رشته های مدیریت با عنوان مدیریت بازاریابی صنعتی درفرمت ورد 19 صفحه قابل ویرایش کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت0به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد0بعد از گذشت 2هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد0بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد0اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این 6هفته در نظر نگرفت0 مشکلی که کریس با آن دست به گریبان بود در اکثر سازمان ها وجود دارد0معمولا در زمان ارزیابی اهمیت فاکتور های هزینه در برابر کل چرخه زمانی فرایند ، فرهنگ خرید داده های مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرند0از دید گاه بخش خرید چرخه زمانی فرایند به قدری نا محسوس است که اندازه گیری آن غیر ممکن است0در کاهش چرخه خرید هیچ گونه ارزش و سود واقعی وجود ندارد0با این وجود همان طور که در این مثال ساده نشان دا ...
پاورپوینت